Hobbit: smaugs ödemark
Det storslagna äventyret fortsätter då Bilbo Bagger (Martin Freeman), Gandalf (Ian McKellen) och de tretton dvärgarna, ledda av Torin Ekenskölde (Richard Armitage), tvingas möta den fruktade draken Smaug (Benedict Cumberbatchs röst).