Helige Ande
En kidnappad flicka i Augusta hävdar att hennes räddare var Jim, en avliden polis. Kriminalinspektör Wells utreder fallet medan ett annat barn försvinner, vilket avslöjar gamla mord och väcker frågor om en spöklik närvaro.