Höstlegender
HÖSTLEGENDER är en storslagen berättelse om tre bröder som är bundna till varandra genom lojalitet, prövade av krig och rivaler på grund av kärleken. Brad Pitt spelar Tristan, den vildaste av Ludlowsönerna, vars misslyckande att skydda sin bror försätter hela familjen i en härva av svek och destruktivitet. Filmen följer Tristans turbulenta resa från barn till vuxen, från slagfälten i Europa till civilisationens sista utposter, på hans väg mot att bli en sann legend. I övriga roller ser vi Anthony Hopkins, Aidan Quinn, Julia Ormond och Henry Thomas.