Hunt for Eagle One: Crash Point
Anfallsstyrkan är tillbaka i den här actionspäckade uppföljaren till ”The Hunt for Eagle One”. Huvudrollsinnehavare är Theresa Randle (“Bad Boys”, “Bad Boys II”) och Mark Dacascos (”Cradle 2 the Grave”, “Brotherhood of the Wolf”). Terrorister har stulit en kodomvandlare, ett nytt skydd mot kapning som tillåter flygtrafikledningen att ta över kommandot av flygplan på avstånd. Militären får veta att terroristerna planerar att använda kodomvandlaren för att störta ett linjejetplan mot en av USA:s flygbaser i sydöstra Asien och anfallsstyrkan skickas in på ett territorium kontrollerat av rebeller för att lokalisera och återta den stulna kodomvandlaren innan terroristerna kan sätta sitt hot i verklighet.