Hur man får en miljonär
De är tre vackra modeller som letar efter sina drömmars man och pengar! Nästan helt panka lägger de ihop sina pengar för att hyra en elegant takvåning på Manhattan där de planerar att förföra sina offer. Men lycksökarnas planer går plötsligt åt skogen när två av dem faller för män som verkar vara fattiga! Monroe, Grable och Bacall levererar de bästa komediföreställningarna i sina karriärer när de försöker hindra varandra från att gifta sig med fel kille. Och de lär sig att en rik man faktiskt är värdelös – såvida du inte är kär i honom!