Huset av 1000 Lik
Från Rob Zombie kommer denna slaktfest om två unga par och deras sökande efter sanningen bakom myten, "Dr Satan." Gruppen får mer än vad de bett om när de 1970, i det lantliga Texas finner sig själva fast i ett allt för realistiskt spökhus.