I Am Number Four
Tre är döda. Vem blir nummer fyra? Från regissören D.J. Caruso (Disturbia) och producenten Michael Bay (Transformers) kommer den här laddade actionthrillern. John Smith (Alex Pettyfer) är en mycket speciell ung man som döljer sin sanna identitet för att undkomma en dödlig fiende som vill förgöra honom. Tillsammans med sin beskyddare (Timothy Olyphant) bor John i en småstad, som han för tillfället kallar sitt hem. Där inträffar en rad oväntade, livsavgörande händelser – han möter den första kärleken (Dianna Agron, TV-serien Glee), får nya kraftfulla förmågor och kommer i kontakt med andra som delar hans otroliga öde. I Am Number Four är en explosiv, nervpirrande thriller från den första minuten till den sista.