The Maze Runner
När Thomas vaknar upp omringad av ett gäng andra ungdomar i en gigantisk labyrint så minns han ingenting. Hans enda chans att ta sig ut levande är genom att pussla ihop sitt förflutna med hjälp av ledtrådar som han finner i labyrinten… Wes Ball regisserar och i huvudrollerna ser vi Dylan O’Brien, Kaya Scodelario, Patricia Clarkson med flera.