I harmoni
Marc är stuntman på häst. Efter en allvarlig olycka som ger honom svåra skador, förlorar han allt hopp om att någonsin kunna rida igen. Florence arbetar på ett försäkringsbolag och har hand om Marcs fall. Trots att de inte har något gemensamt, påverkar deras korta sammanträffande dem på fler sätt än de kan föreställa sig.