I Heard The Bells
Henry Wadsworth Longfellow är känd som Amerikas poet och han lever ett idylliskt liv...tills den dag hela hans värld krossas av en tragedi. Nationen är splittrad av inbördeskriget och likaså hans familj. Henry har lagt ifrån sig pennan, tystad av sorg. Men det är ljudet av juldagsmorgonen som blåser nytt liv i poetens förlorade röst när han upptäcker hoppet som ljuder om återuppväckt tro.