Jag vet vad du gjorde förra sommaren
Jennifer Love Hewitt (från TV-serien "Party of Five") och Sarah Michelle Gellar (Scream 2) spelar med Freddie Prinze, Jr., Ryan Phillippe och Johnny Galecki i den här hemska historien om en kropp som inte förblir död. Efter en olycka på en slingrande väg, gör fyra ungdomar det dödliga misstaget att dumpa deras offers kropp i havet. Men exakt ett år senare återvänder den döda mannen från sin vattniga grav, och han vill ha mer än en ursäkt. Från författaren av SCREAM.