I väntan på Bojangles
Gary bor med sina excentriska föräldrar Camille och Georges i en lägenhet i Paris. Varje kväll dansar hans föräldrar kärleksfullt till sin favoritlåt Mr. Bojangles. Hemma finns bara utrymme för upptåg och fantasi. Men när Garys oberäkneliga mamma faller allt djupare in i sin egen lilla värld får han och Georges se till att hon är trygg. Franskt romantiskt drama efter Olivier Bourdeauts bok.