Ice Maiden
Denna råa och kraftfulla dokumentär tar tittaren med rakt in i den otroliga världen hos den modiga seglaren och soloäventyraren Lisa Blair, när hon ger sig ut på sin resa för att bli den första kvinnan som seglar ensam, utan stopp och utan hjälp runt Antarktis.