In Country
Bruce Willis spelar rollen som Vietnam-veteran och farbror till en 19-årig flicka från Kentucky som försöker få veta mer om sin pappa som dödades i kriget innan hon föddes i en finstämd, men intensiv berättelse om att övervinna förluster, sorger och krigets fasor.