Insanitarium
Metcalfe låtsas vara galen för att rädda sin syster (Sanchez) från att bli tvångsintagen. När de väl är inne på institutionen, upptäcker syskonen att en läkare (Stormare) använder sina patienter som försökskaniner, och tvingar dem att ta en drog som förvandlar dem till köttätande psykopater.