Raspberry Magic
Den 11-åriga Monica Shah försöker få tillbaka sin pappa efter att han lämnat familjen när han inte längre kunde försörja dem. Hon klandrar sig själv för föräldrarnas problem och tar ansvar när hennes mor faller i en djup depression.