Inte i mitt land
Massiva protester har brutit ut i Serbien mot planerna på att bygga Europas största litiumgruva. Denna kontroversiella dokumentär undersöker lokala och nationella protester, de metaller vi behöver för att bekämpa klimatförändringarna samt desinformation.