Into the Fire
Den oerfarne journalisten Jay Bahadur lämnar allt bakom sig och reser till Somalia efter ett inspirerande möte med sin idol. Tillsammans med en lokal fixer försöker han komma nära de ökända somaliska piraterna, men inser snart att han tagit sig vatten över huvudet. Baserad på den sanna historien om reportern som gav världen en unik inblick i piraternas verklighet.