Istina
Belgrad, 2022: En fotojournalist hotas av högerextrema grupper i sitt serbiska hem och flyr till Tyskland med sin dotter. Men i sin nya hemstad drabbas hon även där av allt starkare hot och attacker. ISTINA kretsar kring Jelenas outtröttliga strävan efter journalistisk integritet och belyser de faror som finns i jakten på sanningen.