Jigen Daisuke
Jigen är missnöjd med sin pistol och letar efter den bästa vapensmeden. Han får reda på att Chiharu, som driver en klockbutik, är den person han letar efter. Sen träffar Jigen på Oto, som kommer till Chiharus butik för att leta efter en pistol. Jigen får reda på Otos hemligheter och organisationen som är ute efter henne. När Oto kidnappas ger sig Jigen ut på en desperat kamp för att rädda henne.