Village Of Darkness
En hednisk by, grundad på benen av både oskyldiga och fula, är djupt rotad i hjärtat av ett forntida Eden. När en balans av kött och jord förfaller, kämpar den sista överlevande byns äldste mot galenskapen och det makabra för att rädda sitt folk från inte bara sig själva, utan den monstruösa domen som gräver upp underifrån.