Jumanji
Robin Williams, Kirsten Dunst och Bonnie Hunt har huvudrollerna i denna fenomenala adaption av den prisbelönta barnboken. När unge Alan Parrish upptäcker ett mystiskt brädspel inser han inte dess otänkbara krafter förrän han magiskt förflyttas, inför hans väns Sarahs häpna ögon, till JUMANJI otämjda djungler! Där förblir han i 26 år innan han befrias från spelets förtrollning av två aningslösa barn. Nu som vuxen återförenas Alan (Williams) med Sarah (Hunt) och tillsammans med Judy (Kirsten Dunst) och Peter (Bradley Pierce) försöker han överlista spelets mäktiga krafter i detta fantasifulla äventyr som kombinerar hisnande specialeffekter med en förtrollande blandning av komedi, magi och spänning.