Junun
In Spring 2015, Israeli composer Shye Ben Tzur, Radiohead’s Jonny Greenwood and ‘The Rajasthan Express’ were hosted by the Maharaja of Jodhpur at Mehrangarh Fort. This beautiful and joyously unique 3-week union resulted in the album and film Junun (or 'madness of love’). Directed by Paul Thomas Anderson, and featuring multicultural musicians from across the Indian subcontinent, this is an intimate, eclectic, and sonic journey. Prepare to be uplifted.