Kaizen
Inoxtag har en dröm - att bli bergsbestigare och erövra Mount Everest på bara ett år. Men han är en 21-årig Youtuber som inte är speciellt vältränad. Kaizen tar oss med på hans resa under ett år, och visar hur han förändrade sitt liv för att uppnå sin dröm. Var beredda på en inspirerande, jätterolig och rörande dokumentär om ett enastående äventyr.