Två äss i ärmen eller Kaleidoscope
Oscarsvinnaren Warren Beatty spelar en stilig playboy-falskspelare som upptäcker en idiotsäker metod för att slå kasinot i Kalejdoskop. Barney Lincoln (Beatty) bryter sig in i fabriken som tillverkar spelkort för de stora europeiska kasinon och gör ett litet märke som bara han kan se på alla kortens baksidor. Allt går smidigt tills hans flickväns polispappa upptäcker orsaken till Lincolns otroliga segerserie...och tvingar Lincoln att arbeta undercover för Scotland Yard.