Kärlek och problem
Kenny och Kerry gifter sig med hemligheter. Kerry har aldrig berättat om övergreppen hon utsattes för som barn, och när Kennys PTSD utlöses av deras nyfödda barns gråt hotar det att splittra deras unga familj. Detta är en intim skildring av en enastående återhämtningsprocess som sträcker sig över ett decennium.