Kill or Be Killed
Under hösten 1900 börjar den laglöse banditen Claude Barbee att göra sina sista förberedelser innan han drar sig tillbaka. Han leder sitt gäng av tågrånare genom Texas på jakt efter en gömd skatt från ett rån som slutade illa.