Kullen
Oscars-belönade Sean Connery i huvudrollen som en fånge som vägrar att låta sig brytas ned av en sadistisk vakt på ett brittiskt militärfängelse, under andra världskriget i den libyska öknen, i detta drama regisserat av den hyllade Sidney Lumet.