La Madone
I Chamonix, alpinismens födelseplats, försöker Lucien och Guillaume det otänkbara: att i en enda bestigning länka de sju Jungfrustatyerna i Mont-Blanc-massivet. Deras färd, mellan äventyr och kulturarv, avslöjar hemligheterna hos guiden Alphonse Couttet. La Madone utforskar tro, minne och bergens anda.