Around the Lines
I hjärtat av Alperna blir en dröm verklighet. På highlines mellan himmel och jord, ovanför sjön Annecy, förenas 65 km och 3 800 m höjdskillnad i en blandning av ansträngning och tomhetens poesi, från Veyrier till Dents de Lanfon.