The Bold Path
The Bold Path följer uthållighetsäventyrarna Mark och Caroline Livesey när de springer Manaslu Circuit på sex dagar - hälften av den vanliga tiden. Inför hög höjd, krävande terräng och extrema förhållanden korsar de avlägsna byar och isiga bergspass och delar med sig av hårt vunna lärdomar om motståndskraft, risk och personlig utveckling.