Jeannot
Vid 83 års ålder klättrar den legendariske Jean Gounand fortfarande i Alperna med passion. En pionjär inom djärva bestigningar som skrev historia och vägledde kvinnor in i sporten. Hans historia utspelar sig bland storslagna toppar.