Långben och Wilbur
Långben lanserade en serie av egna tecknade filmer med den här uppfinningsrika kortfilmen där han arbetar tillsammans med sin gräshoppakompis Wilbur för att locka fisk till sitt nät. Långben inser inte vilken fara Wilbur befinner sig i förrän det är för sent, och han gör allt för att rädda sin vän från ett osäkert öde med en hungrig groda.