LANIER
Inspirerad av verkliga händelser i Lake Lanier och Oscarville, GA, åker detektiven Jeff till Lake Lanier för en familjesemester. Men arbetet kallar när han utreder ett drunkningsfall tillsammans med kriminalinspektör Daniel. Jeff avfärdar Lake Laniers hemsökta historia tills de mörka sanningarna kommer fram och tre maskerade främlingar tvingar sig in i deras hem och.