Little Hands
Léo är två år och son till en fabriksdirektör. När arbetarna får veta att fabriken ska läggas ner kidnappar Bruno, en radikal anställd, honom. Little Hands skildrar världen genom Léo och visar både våld och den förändring som sker i Bruno.