Loop
I ”Loop” hamnar två barn på kanotläger på drift på en sjö, utan att kunna ta sig framåt förrän de hittar ett nytt sätt att förstå varann och se världen genom varandras ögon. I den här banbrytande filmen medverkar Pixars första icke-verbala autistiska karaktär.