Love Affair
Oscarsbelönta Warren Beatty och Annette Bening spelar i denna klassiska berättelse om två älskande som slits isär av ödet. Förbundna att gifta sig med andra, svär Mike Gambril (Beatty) och Terry McKay (Bening) på att mötas igen om de fortfarande älskar varandra. Men Terry råkar ut för en tragisk olycka på väg till deras återträff, och Mike tror att hennes känslor svalnat... Ovetande om skadan som hans sanna kärlek kämpar med. Baserad på den klassiska filmen från 1939.