Luz
Den unga colombianskan Luz hoppas på ett bättre liv när hon tar ett jobb som hembiträde hos ett diplomatpar i Tyskland. Full av förväntningar på en trygg anställning och möjligheten att försörja sin familj i Bogotá börjar hon sitt nya vardagsliv. Men snart börjar den perfekta fasaden i hennes nya omgivning spricka.