Lyle, Lyle Crocodile
När familjen Primm flyttar till New York City har deras son Josh svårt att anpassa sig till sin nya skola och vänner. Allt detta förändras när han upptäcker Lyle - en sjungande krokodil som älskar bad, kaviar och bra musik – på vinden i sitt nya hem. De två blir snabbt vänner, men när Lyles existens hotas av den onda grannen herr Grumps, måste Primms slå ihop med Lyles karismatiska ägare,...