Madagaskar 3
Nu är dina favoritfi gurer tillbaka i sitt roligaste äventyr hittills! Alex, Marty, Melman och Gloria är på fl ykt genom Europa i detta underhållande och komiska äventyr som fi lmkritikerna har beskrivit som ”charmigt och väldigt roligt!”. Tillsammans med den berömmelsetörstande Kung Julien och de bossiga pingvinerna går hela gänget med i en cirkus för att kunna fl y från kapten Dubois från Djurmyndigheten. Man kan inte låta bli att älska den en helgalen fi lm fylld av action och med nya, färgstarka karaktärer. Gör dig redo för en hårresande upplevelse!