Madagaskar
Skaparna av Shrek och Hajar som hajar bjuder upp till dans i MADAGASKAR årets vildaste komedi. När fyra bortskämda djur från Central Park Zoo i New York hamnar på den exotiska ön Madagaskar efter ett skeppsbrott, upptäcker de att det verkligen ÄR en djungel där ute! Ben Stiller (Björn Kjellman), Chris Rock (Anders Lundin), David Schwimmer (Michael Nyqvist) och Jada Pinkett Smith (Regina Lund) är några av dem som ger röst åt djuren, som även innefattar fyra helsköna pingviner och en skara lemurer ledda av den sanslöse kung Julien. MADAGASKAR är VÄLDIGT, VÄLDIGT KUL och är ett fartfyllt och roligt äventyr som du kommer att vilja se om och om igen!