Mannen med järnmasken
Ett spännande actionäventyr som utspelar sig på 1660-talet i kung Ludvig XIV:s Frankrike. De fyra musketörerna har skingrats för vinden och det är bara D'Artagnan som fortfarande är i tjänst som soldat. Kungen är impopulär bland folket och efter ett misslyckat attentat mot hans liv så möts musketörerna igen, men de lyckas inte komma överens om ifall de ska stötta eller försöka störta kungen. Samtidigt går det rykten om en mystisk fånge i en järnmask och några av musketörerna ger sig nu iväg för att befria honom. Regi: Randall Wallace. I rollerna: Leonardo DiCaprio, Gabriel Byrne, Jeremy Irons, John Malkovich, Gérard Depardieu, Judith Godrèche, Anne Parillaud m.fl. (The Man in the Iron Mask)