Marilyn
Marcos liv som bondpojke i Argentina är inte särskilt spännande. Vardagen präglas av det hårda arbetet med boskapen och hans homofoba familj har tydliga könsroller. Marcos är dock intresserad av pojkar, som han försöker närma sig genom att flirta med som sitt alter ego ”Marilyn”.