Marley & jag
Det nygifta paret John och Jennifer Grogan går i tankarna att skaffa barn men bestämmer sig för att först skaffa en hund. De fastnar för en söt golden retriever-valp som de döper till Marley. Marley visar sig vara ett riktigt yrväder. Allt eftersom tiden går blir han dock en älskad del av familjen och den fasta punkten i John och Jennifers tillvaro när de tacklar livets upp- och nedgångar. Regi: David Frankel. I rollerna: Owen Wilson, Jennifer Aniston, Eric Dane, Kathleen Turner, Alan Arkin, m.fl. (Marley & Me)