Mars Express
År 2200 har mänskligheten sedan länge flyttat till Mars, men gamla konflikter och nya faror är fortfarande allestädes närvarande. Mitt i denna futuristiska miljö ger sig kriminalinspektör Aline Ruby och hennes cybernetiska partner Carlos Rivera ut på ett farligt uppdrag. De ska spåra upp den försvunne studenten Jun Chow, som verkar vara inblandad i en politisk konspiration.