Mary Christmas
Jack anlitar en live-in-nanny, “Mary”, för att ta hand om sin dotter under semestern. Hon sprider julglädje och magi i hemmet, för honom närmare sitt barn och får honom till slut att bli fullständigt förälskad i henne.