Max
Lauren Graham, Thomas Haden Church och Josh Wiggins har huvudrollerna i "Max", en familjefilm om en nyckfull tonåring som finner tröst och vänskap hos en militärhund som tillhört hans storebror, en marinkårssoldat som dödats i Afghanistan.