Megamind
Superskurken Megaminds högsta dröm går i uppfyllelse när han lyckas besegra stadens beskyddare Metro Man. Megaminds tar själv kontroll över Metro City, men när en ny skurk dyker upp bryter ett kaos ut och det blir upp till världens största hjärna att rädda världen tillsammans med sin lustige medhjälpare Minion. Missa inte denna hysteriskt roliga tolkning av en superhjältefilm!