Merry Little Batman
Det Damian Wayne önskar sig i julklapp är att få bli en superhjälte likt sin far, Batman. När Damian blir lämnad ensam hemma på julafton, eftersom Batman måste ta sig an Gothams värsta superskurkar, blir han indragen i en skurkaktig plan att stjäla julen och tar då chansen att visa upp sitt hjältemod!