Bat-Fam
Denna animerade actionkomedi på 22 minuter följer Damian och Bruce Wayne när de, tillsammans med sin sammansvetsade familj av udda figurer, navigerar vardagens utmaningar samtidigt som de skyddar Gothams gator.
Spelkvällen
Bruces planer på en perfekt familjespelkväll rämnar när Damian och Claire blir misstänksamma mot familjens senaste tillskott.
Bat-utflykten
Damian och tvillingarna Dent råkar släppa lös parademoner när de försöker bli av med sin medföljare, Bruce, under en skolutflykt till Star-Labs.
Besvär hittar Lilla Batman när han ignorerar sin pappas råd och tvingar Alfred att bli Exo-Bat för att hjälpa honom att besegra Hattmakaren.
Bruce bestämmer sig för att det är dags att låta Alicia få veta hans "lilla hemlighet" - att han är Batman. Men Alicia har en egen liten hemlighet.